Vi opererar under iTell AB - Ring oss idag! 0200 210 230|info@itell.nu

Om Telefonpassningen

Vad kostar era svarstjänster?

Kontakta oss för offert

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Vad kostar era svarstjänster?

Varför ska vi välja att anlita just er?

För oss är kvalitén på tjänsten det viktigaste.

Vi har fast heltidspersonal och låg personalomsättning vilket göra att vi bygger långsiktiga relationer med våra kunder. Hos oss möts kunderna alltid av samma personer vilket är mycket uppskattat bland våra kunder.

Våra professionella och erfarna telefonister är specialiserade på att hantera inkommande telefoni. Vi åtar oss inga telemarketing- eller säljuppdrag

Telefonisten är företagets ansikte utåt och många gånger kundens första kontakt med företaget, vi ser det som ett stort förtroende att få ta hand om våra kunders kunder. När man anlitar oss kan man känna sig trygg i vetskapen att kunderna alltid får ett professionellt och trevligt bemötande.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Varför ska vi välja att anlita just er?

Uppsägningstid?

1 månads uppsägningstid om inget annat avtalats.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Uppsägningstid?

Vilka krav ställs på oss?

För att tjänsten ska fungera optimalt är det viktigt att ni löpande ger oss information. Ju mer information vi har desto bättre service kan vi ge era kunder.

Exempel på detta är att ni skickar uppdaterade telefonlistor när det sker förändringar i personalen samt att ni meddelar när anställda till exempel är sjuka, på semester eller sitter upptagna i möte.

Hjälp oss att ständigt bli bättre genom att ge oss feedback. Vi finns här för våra kunders skull.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Vilka krav ställs på oss?

Vilken svarstjänst passar oss?

Inget företag är det andra likt. Vi anpassar och utformar svarstjänsten specifikt efter hur er verksamhet ser ut. Vi börjar med att gå igenom vilka behov och önskemål som finns. Läs mer om exempel på hur man kan använda våra tjänster här

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Vilken svarstjänst passar oss?

Hur kan vi hjälpa ert företag?

Vi hjälper er med alla former av svarslösningar utifrån vilka behov ni har. Ni bestämmer helt själva hur ofta ni vill använda oss och i vilken omfattning. Kanske behöver ni bara hjälp vid enstaka tillfällen, under semestrar eller också letar ni efter en heltidslösning. Kontakta oss idag för att höra hur vi kan hjälpa er. Nuvarande kunder hjälper vi till exempel med telefonpassning, växel på distans, bokningstjänster och felanmälan/support. Läs mer här

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Hur kan vi hjälpa ert företag?

Vad gör Telefonpassningen i Norr?

Vi erbjuder tjänster inom telefonist på distans. Vi hjälper företag och organisationer med lösningar för inkommande telefoni. Hur utformningen av tjänsten ser ut beror helt på vilka behov som finns i ert företag, läs mer om våra tjänster här.

Det handlar ofta om att stärka upp sin kapacitet för att minska overflow, det vill säga samtal som man med ordinarie bemanning inte hinner besvara. Anlita oss får att inte gå miste om affärer och för att se till att kunderna får god service. Vi besvarar samtalen enligt era instruktioner och ser till att kunderna alltid får svar när de ringer.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Vad gör Telefonpassningen i Norr?

Hur snabbt kan ni börja besvara våra samtal?

Vanligtvis kan vi börja ta emot era samtal inom 1-2 arbetsdagar. Kontakta oss för att komma igång.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Hur snabbt kan ni börja besvara våra samtal?

Öppettider?

Måndag – fredag 07:30-17:00

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Öppettider?