Vi opererar under iTell AB - Ring oss idag! 0200 210 230|info@itell.nu

Hur fungerar det?

Kan ni ställa in vår vidarekoppling?

Nej, tyvärr kommer vi inte åt inställningarna i er växel och kan därför inte ställa in vidarekopplingen.

Av |augusti 25th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Kan ni ställa in vår vidarekoppling?

Hur bemöter ni telefonförsäljare och undersökningar?

Vi följer helt era instruktioner. Många av våra nuvarande kunder ber oss att neka alla telefonförsäljare eller att hänvisa dem till en mailadress.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Hur bemöter ni telefonförsäljare och undersökningar?

Vad menas med overflow samtal?

Overflow är de samtal som man med ordinarie bemanning inte hinner besvara. Öka er tillgänglighet och undvik att missa några affärer genom att låta er overflow gå vidare till oss. Läs mer om våra svarstjänster här.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Vad menas med overflow samtal?

Hur får vi meddelanden från er?

Ni väljer om ni vill få meddelanden från oss via sms, mail eller fax. Det går självklart att ändra från dag till dag beroende vilket som passar bäst för era behov.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Hur får vi meddelanden från er?

Vilka är fördelarna med telefonist på distans?

Fördelarna är många! Våra svarstjänster gör det möjligt att fokusera på kärnverksamheten, minska kostnaderna OCH garantera att kunderna alltid får ett svar när de ringer. Dessutom riskerar ni inte att gå miste om några affärer för att ni inte hinner besvara alla samtal.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Vilka är fördelarna med telefonist på distans?

Hur hanterar ni känsliga samtal?

Alla våra telefonister har enligt avtal tystnadsplikt och vi har strikta rutiner för sekretess.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Hur hanterar ni känsliga samtal?

Finns det några tekniska krav föra att kunna använda tjänsten?

Det ställs inga tekniska krav för att kunna vidarekoppla samtal till oss. Beroende på vilken typ av växel man har kan man behöva ta hjälp av sin växelleverantör första gången man ska koppla över.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Finns det några tekniska krav föra att kunna använda tjänsten?

Kan ni ta emot beställningar från våra kunder?

Inga problem! Med uppdaterat och korrekt informationsunderlag så hjälper vi er med att ta emot beställningar, felanmälningar och ger produktinformation.

Av |augusti 20th, 2014|Categories: ||Kommentarer inaktiverade för Kan ni ta emot beställningar från våra kunder?