När ni bestämt er för att prova på tjänsten får ni ett kundunderlag som ni fyller i med era företagsuppgifter och instruktioner. Underlaget returneras till oss och när vi är redo att börja ta emot era samtal så återkommer vi till er med information om vidarekopplingen. Vanligtvis kan vi börja ta emot era samtal inom en till två arbetsdagar.
Ni väljer själva vilken typ av vidarekoppling ni vill använda och ändrar enkelt utifrån hur er dag ser ut. Kom ihåg att det går att koppla över obegränsat antal telefoner till oss. Vidarekoppla till exempel era mobiler när ni sitter i möte och ni slipper bli störda och oroa er för missade samtal.

 

tel2

 

Välj mellan tre typer av vidarekoppling

  1. Direkt vidarekoppling – samtalet kopplas direkt till våra telefonister
  2. Vidarekoppling vid uteblivet svar – välj efter vilket antal sekunder/signaler som samtalet ska kopplas vidare till oss.
  3. Vidarekoppling vid upptaget. Samtalet går vidare till oss när linjen är upptagen.

 

Det är enkelt att meddela sig till oss

För att vi ska kunna ge era kunder bästa möjliga service är vi tacksamma för all information vi kan ta del av. Det är också viktigt att vi kontinuerligt uppdateras med förändringar inom företaget så som till exempel nyanställningar, förändringar av öppettider etc. så att vi kan ge era kunder korrekt information.

För att ni ska få ut så mycket som möjligt av tjänsten informerar ni oss när sitter upptagna, har semester eller av annan anledning inte är anträffbara. Då kan vi direkt lämna besked till kunden.


Ni meddelar oss enkelt genom att:

  • Skicka e-post till info@telefonpassningen.com
  • Ringa oss på tel. 0921-729 00

Våra öppettider

Måndag –fredag 07:30-17:00

Allmänna villkor

Samtliga priser är exklusive moms.
Fakturering sker månadsvis i efterskott.
Betalningsvillkor 30 dagar netto.
Uppsägningstid 1 månad om inget annat avtalats.